Jesteś czytelnikiem tego bloga?

czwartek, 22 marca 2012

Prologue

- Harry, wstawaj. Już jesteśmy - usłyszałem przy swoim uchu znajomy głos. Odwróciłem się i zaspanymi oczami spojrzałem na uśmiechniętego Louisa. Po chwili zorientowałem się w jakiej pozycji leżymy. Miałem głowę na jego torsie, a on obejmował mnie ręką. Rozejrzałem się po samochodzie. Żadnego z chłopaków już nie było. Oderwałem się od Louisa i minęło kilka chwil zanim oprzytomniałem. Musiałem zasnąć na Louisie, kiedy wracaliśmy z koncertu. Louis wyszedł z samochodu, a ja zaraz za nim. W domu każdy z nas się odświeżył, po czym spotkaliśmy się w salonie przed telewizorem. Wszyscy rozsiedli się, a dla mnie i Louisa został jeden fotel. Na szczęście dosyć duży. Usiadłem obok przyjaciela, a Zayn włączył film. Przez pierwsze 10 minut wpatrywałem się w Lou, aż on się wkurzył. Odwróciłem więc głowę do telewizora, ale wciąż myślałem o Louisie. Właściwie, to o moich uczuciach do niego. Jesteśmy przyjaciółmi, tak. Ale przecież w ogóle się tak nie zachowujemy. Kiedy przytulam Nialla, czy kogokolwiek innego nie czuję tych... motylów? Tak, tych motylów w brzuchu co przy dotknięciu Louisa. O co chodzi? Jestem gejem i zakochałem się w przyjacielu z zespołu? Nie, wyluzuj Harreh. To niemożliwe. Ale w takim razie dlaczego nieraz śniły mi się erotyczne sceny z Lou? Tak, jestem przerażający. Muszę postarać się chociaż trochę ochłodzić nasze relacje. Postanowiłem trzymać się od Lou daleko. Przynajmniej trochę. Moje postanowienie nie trwało jednak długo, bo po chwili zasnąłem w objęciach Louisa.

3 komentarze:

  1. uwielbiam opowiadania o Larrym i z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)
    przy okazji zapraszam na mojego bloga: http://another-moment-passing-by.blogspot.com/ & uprzedzam, że dodaję Twojego do mojej listy czytanych :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa Larry!! Uwielbiam ich razem! Na serio fajnie się zapowiada ;P I przy okazji zapraszam wszystkich do mojego bloga z opowiadaniem o 1D :) http://polandloves-onedirection.blogspot.com I muszę dodać Twojego bloga do czytanych ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. LARRY *_*
    Uwielbiam ♥

    Przy okazji zapraszam do siebie :)
    http://nicole-and-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń